Kérjen ajánlatot
Segítünk a megfelelő fűtőelem és tartozék kiválasztásában
DEFA / Calix elektromos motorfűtés jellemzők:
Beépítve, bruttó 88.000Ft-tól
- Tápfeszültség: 230V AC
- Teljesítmény: ~ 300W-2000W
- Fűtési idő: 3 óra / +50 ℃
- Jelentősen csökkenti a motor kopását
- Jelentősen csökkenti a fogyasztást
- Jelentősen csökkenti a károsanyag kibocsájtást
- Járműspecifikus megodás
- Bővíthető töltővel, időzítővel, utastérfűtéssel.
Rövid leírás:
Alacsony hőmérsékleten az üzemanyag tökéletlenül ég, csökken a teljesítmény, nő az üzemanyag fogyasztás, és sokkal több káros anyag kerül a levegőbe. A katalizátor ugyanis szintén csak a megfelelő üzemi hőmérsékleten képes ellátni feladatát. A korszerű, szintetikus kenőanyagok is besűrűsödnek a nagy hidegben, a motor olyankor kevésbé "olajozottan" megy, nagyobb a kopás, gyorsabb az elhasználódás. Elég megdöbbentő, hogy a hidegindítás után megtett 15km-nél, a motor túlfogyasztása (az üzem meleg motor azonos körülmények között mért fogyasztásához képest) még mindig 12%-al magasabb. Ezekre a problémákra kínál megnyugtató megoldást a piacvezető norvég DEFA valamint a cvéd Calix cég motor-előmelegítő (és opcionálisan utastér-előfűtő) rendszere, amely átgondoltságánál, könnyű és egyszerű használhatóságánál fogva hódította meg a világot.
Ami számomra hideg, az tőlünk északabbra talán a hűvös ősz fogalmába tartozik, ezért választottuk a DEFA és a Calix termékeit, akik igazi szakértői a hidegnek. Északi országokban a motorfűtés olyan általános tartozéka a járműnek, mint hazánkban a központi zár vagy az autóriasztó. Nem csak otthon használják, a parkolókban a parkolóóra is fel van szerelve a 230V-os csatlakoztatási ponttal, hiszen egy órás bevásárlás alatt a jármű kis túlzással indíthatatlan állapotba is kerülhet.
A DEFA / Calix elektromos állófűtés használatával csökken:
- a kibocsátott szénhidrogének mennyisége 75%-kal (!)
- a kibocsátott szénmonoxid mennyisége 80%-kal,
- az üzemanyag fogyasztás 10-15%-kal
DEFA / Calix motorfűtés működése:
Az elektromos állófűtés a 230V-os hálózatra kapcsolt fűtőelemmel emeli a jármű motorjának hőmérsékletét. A fűtőelem méretezésénél a gyártó célja, hogy a lehető legoptimálisabb elhelyezéssel és helyes méretezéssel, az adott környezet hőmérsékletét +50℃-al megnövelje, legfeljebb 3 óra üzemidő alatt.
A fűtőelem, a jármű adta lehetőség szerint többféle megoldással szerelhető:
- Víztérbe, a fagydugó helyének felhasználásával.
- Víztérbe, a vízcső megszakításával.
- Olajtérbe külső, kontaktmegoldással.
- Olajtérbe közvetlenül.
- Általánosan a kontakt fűtőbetétek 300-400W, az olajmelegítők 175-370W, míg a víztérben lévő elemek 550-2000W elektromos fogyasztással rendelkeznek.
A rendszer kiegészíthető kapcsoló órával, akkumulátortöltővel és elektromos utastérfűtéssel.
A fűtőelem elhelyezését a jármű motorjának lehetőségei határozzák meg. A gyártó, az egyik legrészletesebb és legkörültekintőbb műszaki segédlettel segíti munkánkat.
DEFA motorfűtés beépítések
DEFA állófűtés 100-as széria
DEFA állófűtés 200-as széria
DEFA állófűtés 300-as széria
DEFA állófűtés 420-as széria
DEFA állófűtés 500-as széria
DEFA állófűtés 600-as széria
DEFA állófűtés 700-as széria
DEFA állófűtés 800-as széria
DEMO
Amennyiben kérdése lenne vagy termékünk, szolgáltatásunk elnyerte tetszését és időpontot egyeztetne, kérem, keresse munkatársunkat a 061 436 0 436 telefonszámon.