Teltonika MSP500 sebességkorlátozó terminál
A világ számos országában létezik előírás a haszongépjárművek sebességkorlátozására, van ország, ahol már kötelező és hamarosan az EU is belép ezen államok táborába.
A Teltonika MPS500 egy speciális nyomkövető eszköz, amelynek fő jellemzője a sebességkorlátozás és emellett rendelkezik minden olyan szolgáltatással, ami egy flottakövető eszköztől elvárható.
Hogyan működik?
- Az eszköz a jármű sebességét figyeli és amint a beállított sebességhatárt megközelíti (5%-al alacsonyabb), hangjelzéssel figyelmezteti a jármű vezetőjét.
- Ha a jármű sebessége eléri és meghaladja a beállított maximális értéket, az MPS500 elektronikája nem engedi tovább gyorsulni a járművet.
Több mint sebességkorlátozás
A Teltonika piacvezető státuszáról nem kell sokat mondani, 10 millió telepített készülékkel a világ 160 országában behozhatatlan flottakövetési tapasztalattal bír.
Az MSP500, a Teltonika FMB termékcsalád platformjára épül, emiatt a sebességkorlátozás mellett rendelkezik minden, a termékcsaládra jellemző flotta és rakománykövetési lehetőséggel.
Az MSP500 flottakövető szolgáltatás egy könnyen használható járműkövető és útnyilvántartó rendszer. Segítségével internet böngészőben, térképes felületen követheti saját, vagy céges autóinak mozgását. Részletes napi útnyilvántartást és havi kilométer elszámolást készíthet, vagy látványos grafikonon elemezheti a járművek mozgását és sebességét.
Az MSP500 egy GPS-GSM alapú járműkövető rendszer. Segítségével a saját irodájából követheti nyomon cége járműflottájának mozgását, akár egész Európában.
A rendszer alapja egy helymeghatározó és nyomkövető GPS-eszköz, melyet a gépjárműbe telepítenek. Ez az eszköz a benne lévő SIM kártyán keresztül adatokat továbbít a diszpécser szoftvernek, így a felhasználó a távolból is valós képet kaphat flottájáról.
A járművek nyomon követésének lehetőséget megoszthatja fuvaroztató partnereivel is, akik így az Interneten figyelhetik az árut szállító kamiont. A beérkező adatokból a szoftver menetlevelet, havi kilométer elszámolást és diagramokat készít, ezzel hatékonyan csökkenti az időigényes irodai adminisztrációt. Emellett a program lehetővé teszi a nyomvonalak rögzítését és utólagos elemzését is.
Pillanatnyi pozíció megjelenítése
A kiválasztott rendszámára kattintva a diszpécser szoftver megmutatja a térképen az adott jármű utolsó (aktuális) pozícióját, annak idejét, haladási irányát és sebességét. Ezen kívül láthatjuk a járműtől érkező egyéb opcionális adatokat (akkufeszültség, üzemanyag szint, hűtőtér hőmérséklet, ajtók állapota, stb.)
Közvetlen kapcsolat
A rendszer állandó GPRS kommunikációt biztosít a központ és a járművek között.
Fontos üzemadatok
a rendszer minden jelentős információt eltárol, vagy akár azonnali üzenetet küld róluk. Értesülhet arról is, hogy mikor nyitották ki a csomagteret.
Útvonal adatok lekérdezése
Vezetési idő kimutatás
Nemzetközi fuvarozók esetében nagyon fontos a törvény által előírt pihenőidők betartása. A rendszer erről is tud kimutatást készíteni.
Egyszerűsített adminisztráció
A flottakövető rendszer több funkciója is segíti a kötelező adminisztrációt. A valós adatokból menetlevél nyomtatható, valamint készíthető havi kilométer összesítő, üzemóra kimutatás, valamint a fuvarozók számára előírt vezetési idő kimutatás is.
Grafikonok
A letöltött adatokból látványos diagramok készíthetők. Elemezhetjük a jármű üzemanyag szintjének változását az idő függvényében, vagy készíthetünk sebesség-idő grafikont, esetleg megtett út-idő diagramot. Az adatok exportálhatók Excel formátumba, így más rendszerekben is felhasználhatók.
Sofőrazonosítás
Ha egy járművet több sofőr is vezethet, akkor gyors és olcsó megoldást kínálunk az iButton sofőrazonosító kulcsok vagy RFID kártyák használatával.
Érzékelők
A járműben lehetőség van érzékelők állapotának figyelésére és a bekövetkezett változáskor a diszpécser értesítésére. Például, ha egy tartályautó leeresztő szelepét kinyitják, az egység azonnal elküld egy üzenetet a diszpécsernek. Ha erre az azonnali küldésre nincs szükség, akkor az eszköz csak eltárolja a memóriájában a változást és az később majd megjelenik a menetlevélben.
Lehetőség van analóg jelek mérésére is. Ilyen például az üzemanyag szint vagy a raktér hőmérséklet változása. Ezeket az adatokat folyamatosan regisztrálja a fedélzeti egység, majd az adatok letöltése után a szoftver diagramot készít.
Letölthető dokumentumok
- menetlevél
- kilométer összesítő
- kilométer országok szerint
- vezetési idő jelentés
- ...