New Duett Kft.
Biztonságtechnika, kényelem és autós extrák
 
 
Kezdőlap Kapcsolat Ketachigai quality - nem csak jobbnak lenni, hanem egy nagyságrenddel jobbnak /ALPINE/
 
  New Duett Kft.

Kuznyák Miki rovata Kütyüdoki
Falra hányt borsó Tesztek, ajánlók

Műholdas járművédelmi rendszer Műholdas
 · járművédelem
 · flottakövetés

Járművédelmi rendszerek, megoldások Biztonság
 · Blue16 rendszer
 · védelmi csomagok
 · autóriasztó
 · CAN-bus technológia
 · autó specifikus riasztó
 · motorkerékpár riasztó
 · rablásgátló
 · garázsvédelem
     - lakóautó
     - lakókocsi
     - utánfutó
     - hajó
 · GSM Pager, átjelző
 · egyéb védelem
 · nyestriasztó
 · távkapcsoló javítás
 
 · kormányzár
 · sebességváltó zár
 · jelölés, gravírozás

Kényelmi berendezések, autós extrák Kényelem
 · Jármű akkumulátor
 · DRL - nappali fény
 · motorfűtés
 · GSM távkapcsoló
 · központi zár
 · elektromos ablak
 · ülésfűtés
 · GSM kihangosító
 · tempomat
 · tolatóradar
 · tolató kamera
 · traffipax jelző
 · LED technológia

WAECO hűtőládák WAECO hűtőládák
 · piknik ládák
 · autós boxok
 · profi ládák

Minden, ami kellemessé teszi az autózást Szórakoztatás
 · autó HiFi
     - fejegység
     - hangszóró
     - erősítő
 · multimédia
     - TV, DVB-T, DVD
     - MP3, WMA, AAC
     - monitor
     - iPod, iPhone, iPad
 · MP3 adapter
     - AUX
     - iPod, iPhone, iPad
     - USB, SD
     - Bluetooth, A2DP
 · gyári rádióhoz
     - navigáció
     - tolatókamera
     - DVD, TV, DVB-T
     - MP3, iPod, iPhone

GPS készülékek, navigációs rendszerek Navigáció, GPS
 · hordozható
     - autós
     - motoros
     - sport
 · fix telepítésű
     -monitorra
     -rádióra
 · GPS felkészítés

Készülékjavítás, szoftverfrissítés, GPS felkészítés Szerviz
 · autórádió javítás
 · gyári rádió javítás
 · távkapcsoló javítás
 · GPS felkészítés

Technikai segítség partnereinknek Partnereknek

Kapcsolat Kapcsolat
 · elérhetőség
 · üzenet
 · térkép
 · nyitva tartás

T R A F F I P A X

               

A sebességmérő előjelző olyan eszköz, ami jelenleg hazánkban nem tiltott, birtoklása nem ütközik törvénybe (175/2003 (X.31) Korm. rendelet), de nem jogosít fel a sebességhatárok túllépésére, nem tanít meg vezetni, és nem javítja sem az útviszonyokat sem a reakcióidőnket. Ez csak egy eszköz, ami figyelmeztet arra, hogy könnyedebben értelmeztünk egy tiltást, és lehetőséget ad arra, hogy ezt időben korrigálhassuk, felelősségre vonás nélkül. A szabályok betartása életet ment, a statisztikák szerint azok életét, akik ártatlanok voltak a baleset bekövetkezésében.

BŐVEBBEN >>>

TERMÉKEINK:

Laser Interceptor
(Beépítve bruttó
0 Ft-tól)
Target LT400
(Beépítve bruttó
0 Ft-tól)
BEL/Target Euro 966R
(Beépítve bruttó
0 Ft-tól)
BEL RX-65 Euro
(Bruttó 0 Ft)

Részletekről és felmerülő kérdéseivel kérem, érdeklődjön munkatársunknál!

L A S E R  I N T E R C E P T O R
L É Z E R B L O K K O L Ó
(2 fejes beépítve bruttó 0 Ft-tól)
(4 fejes beépítve bruttó 0 Ft-tól)

A Laser Interceptor egy horvát fejlesztésű, moduláris lézerblokkoló, illetve többcélú lézeres érzékelő (Multipurpose Laser Sensor, MLS). Köszönhetően a hazánkhoz közeli előállításnak, a gyártó kiemelt figyelmet fordít a Magyarországon is használt lézerekre. A Laser Interceptor nagyon hatékonyan tudja blokkolni az összes itthon használt lézert (FámaII; FámaIII; SCS-101; SCS-102; SCS-103), valamint sikeresen szerepelt az itthoni tesztelő csapat, a Jammer Test Gang (http://www.jammertestgang.com/) 2009-es tesztjén is.

TULAJDONSÁGOK:Laser Interceptor

  • 2 adóvevő fej
  • Hangriasztás - a készülék bemondja, milyen lézert észlel
  • Hangerőállítás
  • Rádiónémítási lehetőség
  • Beszédriasztás
  • Nincs időkorlát - folyamatos blokkolás
  • Önellenőrzés
  • Frissíthető, upgradelhető rendszer
  • Adóvevő fej csatlakozás ellenőrzés
  • Fúrásmentes felszerelhetőség
  • Kisméretű adóvevő fejek
  • Bővíthető - a központi egység további két fej fogadására képes
  • Lézer: 904nm.
  • Beépített kivitel
  • Központ mérete: 125x55x25 mm
  • Szenzor mérete: 100x34x15,5 mm
  • Feszültség tartomány: 12-15 V
  • Áramfelvétel: 70mA

A rendszer egy központi egységből, és a hozzá kapcsolódó érzékelő és sugárzó fejekből áll. A központi egységet javasolt a műszerfal alá szerelni. Ez tartalmaz hangszórót is, melyen keresztül a riasztás hallható, illetve a rendszer be is mondja, hogy milyen típusú lézert érzékel. Külső hangszóró is használható hozzá, illetve rádiónémítással is rendelkezik (ha az autónk hangrendszere ezt támogatja). A blokkolási idő a Laser Interceptorban gyárilag nincs korlátozva. Azt ajánljuk, hogy riasztás esetén ha véletlenül az engedélyezettnél nagyobb sebességgel haladtunk volna, akkor fékezzünk és ideiglenesen kapcsoljuk le a rendszert, hogy ne akadályozzuk meg a rendőrségi sebességmérést.

Egy átlagos méretű autó elejének normál védelméhez 2 fejes rendszert ajánlunk (ez igény esetén később maximum 4-re bővíthető), de az optimális konfiguráció kialakítása érdekében kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársunkkal! A fejeket általában javasolt a hűtőmaszk két szélén besüllyeszteni. A Laser Interceptor alkalmas hátsó védelemre is, ehhez speciális keskeny (slim) fejek is rendelkezésre állnak, melyek a közeli mérés kivédésére vannak optimalizálva. Ezek javasolt helye jellemzően hátul a rendszámkeret fölött, a csomagtér pereme alatt lehet. Természetesen konkrét elhelyezési tanácsokat csak az adott autó ismeretében tudunk nyújtani.

A Laser Interceptort itthoni használatra ajánljuk (a lézerblokkolók több országban tiltottak), extra funkcióként a rendszer parkolószenzorként is működtethető.

 

Részletekről és felmerülő kérdéseivel kérem, érdeklődjön munkatársunknál!

T A R G E T  L T 4 0 0  L É Z E R B L O K K O L Ó (Beépítve bruttó 0 Ft-tól)

A sikeres LRC-100 utódja, az LT-400 egy fejlett aktív lézeres vezérlőeszköz. A használt 1-es osztályú lézertechika teljesen biztonságos és megbízható mindenféle alkalmazásban. Ajánlott automata garázsajtók, céges beléptető sorompó, kültéri világítás, stb. önműködő (gombnyomás nélküli) vezérlésére.

Fixen, az autó elejére kell telepíteni, irányszöge vízszintesen 20° függőlegesen 16°. Jel észlelése esetén tájékoztató jelzést ad a vezetőnek (LED és hangjelzés),és automatikusan sugározni kezdi a saját azonosítóját. Ha a bejövő jel nem a saját bázisállomásától származik, akkor 7 másodpercen belül automatikusan kikapcsol, hogy más eszköz (pl. az ugyancsak 904 nanométeres hullámhosszt használó rendőrségi lézeres sebességmérők) működését ne zavarja.
Bázisállomásként Target LT-420 alkalmazható, melybe max. 50db vezérlő kódját lehet beprogramozni.

TULAJDONSÁGOK:Target LT400

  • Jellemző érzékelési távolság: 100 - 2.000 méter
  • 7 másodperces válaszjel
  • Gombnyomás nélküli kapunyitásra alkalmas
  • LED kijelző
  • Hangjelzés
  • Frekvenciák: Lézer - 904nm, 33MHz
  • Beépített kivitel
  • Méret: 3,9 x 2,3 x 7,8 cm
  • Súly: 85 g
  • Feszültség tartomány: 13,8 V
  • Áramfelvétel: 500 mA

 

Részletekről és felmerülő kérdéseivel kérem, érdeklődjön munkatársunknál!

BEL  TARGET  EURO  966R  BEÉPÍTETT  DETEKTOR (Beépítve bruttó 0 Ft-tól)

A BEL/Target Euro 966R már több éve bizonyítottan csúcsmodell a radarérzékelés területén Európában. Beépített radardetektor, tehát ott is feltűnésmentes, ahol egyébként a traffipaxjelzők tiltottak (pl. Ausztriában). A központi egységet a hűtőrács mögé célszerű beszerelni, míg a kijelző (mely gyufáskatulya méretű) kívánság szerint bárhol elhelyezhető a műszerfalon, vagy alatta.

Átlagos radarelőjelzési távolságok (a konkrét riasztási távolság a pillanatnyi körülmények függvénye):

  • Autópálya-radar (Ka sávú) hátulról: 320m, szemből 950m
  • Multanova (Ka sávú) radar hátulról: 200m, szemből 330m
  • Speedophot (K sávú) radar hátulról: 360m, szemből 410m
  • Microspeed (Ku sáv) radar hátulról: 270m, szemből 380m

Kiegészítőként aktív lézeregységet javasolunk hozzá.(Target LT400 vagy Blinder blokkoló)

TULAJDONSÁGOK:BEL/Target Euro 966R

  • LED kijelző
  • Kis vezérlő, mely bárhol feltűnésmentesen elhelyezhető
  • Külön hangjelzés minden riasztáshoz
  • Hangerő szabályozás
  • Nem érzékelhető a VG-2 detektorkeresők számára
  • Ultra low oscillator a kevesebb hamis riasztás érdekében
  • Beépített kivitel
  • Különálló radarvevő, mely kívülről nem látható
  • Frekvenciák
    • Ku sáv: 13,450 GHz: igen
    • K sáv: 24,125 GHz: igen
    • Ka sáv: 34,300 GHz: igen
  • Méret: 4,4 x 8 x 10 cm
  • Súly: 200 g
  • Feszültség tartomány: 13,8 V
  • Áramfelvétel: 220 mA

 

Részletekről és felmerülő kérdéseivel kérem, érdeklődjön munkatársunknál!

B E L  R X 6 5  E U R O  M O B I L  D E T E K T O R (Bruttó 0 Ft)

A BEL Professional Series RX-65 Euro a világszerte legnépszerűbb készülékek közé tartozó RX-65 radardetektor európai használatra átdolgozott változata. A kanadai Beltronics a holland Target Automotive céggel együttműködve a BEL/Target 550 Euro-val kapcsolatos tapasz­talatok alapján fejlesztette tovább a Professional Series RX65-öt abból a célból, hogy az európai követelményeknek a lehető legjobban megfeleljen. A BEL Professional Series RX-65 Euro minden bizonnyal piacvezető készülék lesz kategóriájában, köszönhetően rendkívül fejlett érzékelésének, mely által időben fel tudja hívni a figyelmet a traffipax-os sebességmérőkre úgy Magyarországon, mint külföldön. A külön az európai használathoz kifejlesztett speciális szűrőtechnológiák révén az RX-65 Euro az egyik legmegbízhatóbb segítség az utakon itthon is. A minőségi, csúcstechnológiájú alkatrészek használata és az ISO 9002-es minősítéssel rendelkező gyártási és ellenőrzési rendszer garantálja ezen radardetektor tartósságát és megbízhatóságát.

TULAJDONSÁGOK:BEL Professional Series RX-65 Euro

  • Frekvenciák:
    • X sáv : 10,525 GHz
    • Ku sáv: 13,450 GHz
    • K sáv : 24,150 GHz
    • Ka sáv: 33,8 / 34,3 / 34,7 / 35,0 / 33,400-36,000 GHz
  • Átlagos radarelőjelzés: 250 m
  • Jellemző lézerészlelés: 250-2.000 m
  • Jól látható szöveges kijelző
  • 4 fényességi fokozat
  • Digitális beszéddel is figyelmeztet
  • Folyamatos hangerő-szabályozás
  • Automatikus halkítás és kézi néma üzemmód
  • Némító gomb a szivargyújtó-csatlakozón
  • Highway/AutoScan/City üzemmód
  • Könnyen beprogramozható figyelt frekvenciák
  • Több radarsáv kijelzése egyidőben
  • Feszültségfigyelés
  • Memória az összes beállítás elmentésére
  • 360°-os radar- és lézerfigyelés
  • VG-2 és Spectre1 radardetektor-keresők számára érzékelhetetlen
  • POP radarok detektálása
  • Digitális jelfeldolgozás
  • SWS dekódolás
  • Professzionális fém tartódoboz
  • Könnyű, gyors beszerelés a mobil kivitelnek köszönhetően

 

Részletekről és felmerülő kérdéseivel kérem, érdeklődjön munkatársunknál!

A  R A D A R  É S  L É Z E R  E L Ő J E L Z Ő R Ő L

Íme, néhány érdekes és fontos információ az előjelző készülékekről, a teljesség igénye nélkül:

Először is vegyük számba, hogy milyen lehetőségek vannak a sebességtúllépés figyelmeztetésére.

  • A navigációs készülékek többsége rendelkezik olyan funkcióval, ami figyelmeztet gyorshajtáskor. Ez egy rendkívül idegesítő, de ugyanakkor rendkívül hasznos funkció, mert a fix sebességkorlátozásokra figyelmeztet. Az autópályán szól, még száraz időben is, amikor a tábla szerint 130 helyett csak 100-al lehet bevenni a kanyart, mert esőben csúszós az út, és rám szól, amikor az eddig megengedett 50Km/h az út egy szakaszán 30-ra lett korlátozva.
  • Szintén hasznos, bár egyes országokban tiltott a navigációs készülékekre feltölthető útbiztonsági kamera adatbázis (iGO My way és Garmin). Ez a szolgáltatás előjelzi azokat a pontokat, ahol telepített sebességellenőrző készülék található, ha működik, ha nem.
  • Míg az előző két példa fix adatbázisból dolgozik, a harmadik megoldás mért adatok alapján jelez. Ez a készülék a radar, illetve lézer előjelző, ami a sebességmérés valós idejű visszajelzésére született.

A rendőrség által alkalmazott készülékek esetén, mérés technikai megoldása szerint két rendszert különböztetünk meg:

  • Radar
  • Lézer

A RADAR:

Több frekvenciasávban történhet a mérés, ezért az előjelzőnknek is több frekvenciasávban kell detektálnia a beérkező jeleket. A készülék kiválasztásánál figyelni kell arra, hogy minden használatos sávot figyeljen, és ráadásul európai kivitel legyen, mert, mint az alábbi táblázat mutatja Amerika és Európa között ebben is van különbség.

X sáv: Magyarországon nem használatos, az USA-ban 10,525 GHz
Ku sáv: Magyarországon 13,450 GHz, az USA-ban nem használatos
K sáv: Magyarországon 24,125 GHz, az USA-ban 24,150 GHz
Ka sáv: Magyarországon 34,300 GHz, az USA-ban 33,400-36,000 GHz

Ha a vevő nem ismeri az egyik frekvenciasávot, az megbízhatatlan félmegoldást kínál. Ha a vevő több sávot figyel (X sáv), mint amire szükség van, az hibás, fals adatokat szolgáltat, fölösleges figyelmeztetésekkel terhel.

A ZAVAROK:

Az radardetektor egy nagyfrekvenciás rádióvevő, ami vesz minden olyan jelet, ami az ő vételi sávjába esik. Az éterben létrejövő, kikeveredő frekvenciák, vagy a hasonló sávban működő berendezések jelei téves jelzést okozhatnak (mobiltelefonok átjátszó állomásai, Budapest környékén az AM mikro televíziós adó, kapunyitók…), ez városban sűrűbben előforduló jelenség, lakott területen kívül ritkább. Az általunk forgalmazott készülékek nagy érzékenységű, szelektivitású berendezések, amik el vannak látva olyan zavarszűrőkkel, amik az európai zavarok, sajátosságok figyelembevételével javítják a találati arányt.

A LÉZER:

Egyszerűbb esettel állunk szemben, hiszen a lézeres mérésnél világszerte a 904nm-es hullámhosszt használják. A lézer korszerű technológia, nagy távolságról, nagy pontossággal tud mérni, ezért nem elég a figyelmeztetés, reakcióidőnk miatt, mire lassítunk, kész a fotó. A lézer esetében a detektálás mellett időt kell, hogy nyerjünk, ezért valamilyen módon blokkolni kell a mérést. A blokkoló a mérőjel vétele után közvetlenül egy válaszjelet küld a mérő felé, ami azt veszi és megpróbálja értelmezni, de nem felel meg a várt jelnek, ezért addig, amíg a blokkoló sugároz, nem tud sebességet számolni. Ez az idő kb. 7mp, ami nem sok, de elegendő ahhoz, hogy sebességünket a kellő mértékig csökkentsük.

A blokkoló érdekessége, hogy valójában hivatalosan ez egy garázsnyitó elektronika, ami lézer segítségével kommunikál az autóval, és csak sajnálatos egybeesés, hogy pont azon a hullámhosszon, amin a sebességmérő eszközök is működnek.

A tiltás mellett mindig találunk kiskaput, de ez a kiskapu igen átlátszó, ne gondoljuk, hogy egy olyan országban, ahol ez a szerkezet tiltott eszköznek minősül, könnyen kibújhatunk a felelősségre vonás alól! Ne feledjük, garancia nincs, sem a biztos előjelzésre, sem a birtoklás jogszerűségére.

A BEÉPÍTÉS:

A lézerblokkoló és a radardetektor beépítése felkészültséget és megfelelő műszaki ismeretet igényel, a helyes működés érdekében, bízza szakemberre!

 

Részletekről és felmerülő kérdéseivel kérem, érdeklődjön munkatársunknál!

- hogy a keresők is megtaláljanak:
Trafipax előjelző, traffipax előjelző, lézerzavaró, lézer zavaró, lézer blokkoló, Laser Interceptor, Bell Target, Bell, sebességmérő, sebesség mérő, radar előjelző, gyorshajtás, sebességtúllépés, sebesség túllépés
Beszerelés, riasztószerelés, beépítés, riasztóbolt, autóriasztó bolt, szaküzlet

 
 

F e l m e r ü l ő  k é r d é s e i v e l ,  k é r e m  k e r e s s e  m u n k a t á r s u n k a t !
New Duett Kft.         1037 Budapest, Bojtár u. 44.         Tel.:  436-0-436         E-mail:  info@duett.hu         WEB:  www.duett.hu
|Jogi közlemény|  Bemutatkozás - Cégadatok|