E-car Immobiliser - autó lopásgátló

Jellemzők:

Beépítve, bruttó 74.900Ft-tól 

- Közelítőkulcsos kapcsolás
- Két pontos blokkolás
- Rablásgátlás
- Blokkoláskor hangjelzés, kürttel
- LED visszajelző
- Hibrid és elektromos hajtású gépjárművekkel kompatibilis
- Keyless Go kompatibilis

Basic elektromos autóriasztó

Biztonság, elektromos autóriasztó Az autóvédelem be-, illetve kikapcsolását egy közelítő kódkulcs végzi. Ha a kódkulcs az autó közelében van, akkor megy az autó, ha nincs ott, akkor nem indul az autó és, ha "járó motornál" eltávolodik, akkor az autó egy kényszerített üzemmódra vált, amikor az elérhető maximális sebessége 5 km/h, miközben villogtatja az indexet vagy a helyzetjelző lámpákat és dudálással kelti fel a figyelmet magára.

A közelítőkártya egy 200Ft-os átmérőjű, annál minimálisan vastagabb korong, amit tarthat a zsebében vagy pénztárcájában a használó. A rendszer kezelést nem igényel, Keyless Go rendszerrel együtt kényelmesen használható. Az E-car immobiliser-autó lopásgátló magasfokú védelmet nyújt az átsugárzós autólopási módszer ellen is. Igény szerint opcionálisan bővíthető GPS-GSM átjelzővel, ami egy esetleges lopási kísérlet során telefonon értesíti az autó tulajdonosát, aki lekérdezheti az autó pillanatnyi pozícióját és azt megjelenítheti akár az okostelefon térképén is.

E-car Autóriasztó - autó lopásgátló

Jellemzők:

Beépítve, bruttó 94.900Ft-tól 

- Csomag- és motortér nyitásérzékelés
- Ultrahangos belsőtér figyelés
- Riasztáskor fényjelzés
- Riasztáskor hangjelzés, kürttel
- Indításblokkolás
- Rablásgátlás
- Másodlagos azonosítás
- Gyújtásfigyelés
- Bővíthető opcionális modulokkal (emelés, radar, GSM/GPS…)
- LED visszajelző
- Hibrid és elektromos hajtású gépjárművekkel kompatibilis

Elektromos autóriasztó, prémium

Biztonság, elektromos autóriasztó Az elektromosautó riasztó védi, figyeli a jármű összes ajtaját, csomag- és motorterének nyitását és az autó belső terének változását. Riasztáskor fény és hangjelzést ad. Éles állapotban blokkolja a motor beindítását. "Járó motornál" történő bal első ajtónyitás után, ha a használó nem azonosítja magát egy egyedi módon, aktiválódik az autó lopásgátló funkció és két percen belül az autó kényszerített üzemmódra vált, amikor az elérhető legnagyobb haladási sebesség 5 km/h, miközben a jármű fény és hangjelzéssel hívja fel magára a figyelmet.

A rendszer élesítése, hatástalanítása a jármű kulcsába épített gyári távkapcsolóval történik, használata kényelmes.

Igény szerint opcionálisan bővíthető GPS-GSM átjelzővel, ami egy esetleges lopási kísérlet során telefonon értesíti az autó tulajdonosát, aki lekérdezheti az autó pillanatnyi pozícióját és azt megjelenítheti akár az okostelefon térképén is.

E-car Teljes Körű Gépjárművédelem

Természetesen, mint minden magas fokú védelmet igénylő gépjárműbe, az elektromos autóba is ajánljuk a Blue16 autóvédelmi rendszert, melyről bővebben itt tájékozódhat.

Elektromosautó riasztó

Blue 16 autóvédelem

Elektromosautó riasztó, védelem

Az elektromos és hibrid hajtású járművek blokkolása

A védelmi eszközök blokkolhatják a jármű önindítóját, gyújtását és az üzemanyagellátást. Az elektromos hajtás esetében egy új problémával néz szembe a szakma, hiszen ezek a hagyományos autók esetében meglévő blokkolási pontok nem léteznek. Az akkumulátor, ami a járművet mozgatja még hírből sem hasonlít az eddig megszokott akkumulátorhoz és az azt kiszolgáló elektronikák hozzáférhetetlenek, blokkolása az autó tápellátásának megszűntetése nem lehetséges. Új módszerekhez kellett folyamodni, új terület új megoldásokat kíván. A jármű beindítása meggátolható, de a teljes leállítás lehetetlen, hiszen ellenőrző elektronikák sora hozná a hibaüzenetet és állna le időszakosan vagy végleg a blokkolás ténytől. A védelmi eszköz gyártói egy furfangos ötlettel álltak elő, hogy a kecske is jóllakjon és a káposzta is megmaradjon. A gépjárművet egy olyan kényszerített módba helyezi a védelem, amikor az elérhető legnagyobb haladási sebesség 5 km/h. Ekkora sebességgel nem lehet ellopni egy autót, hiszen hevesebb sétatempónak számít, így gyalog utoléri bárki a tolvajt. Ez a tempó csak arra elegendő, hogy az elkövető lehúzódjon az út szélére és magára hagyja a járművet, ami természetesen fény és hangjelzéssel figyelmezteti a környezetét és gazdáját.

Tudta?

1828-ban Jedlik Ányos, bizonyítván, hogy az elektromos hajtás kiválthatná a vasúti közlekedésből a gőzhajtást, találmányát a villámdelejes forgonyt felhasználva elkészítette az első elektromos hajtású kiskocsit. Sokan ezt a modelljárművet tekintik az elektromos autó ősének, ami lehet vitaalap, de egy biztos, Jedlik Ányos találmánya alternatívát nyitott a gőz és a benzinmotoros hajtás mellett.

1891-ben William Morrison elektromos autójáról nem tudni, hogy végsebessége 22 vagy 36 km/h, de azt tudjuk, hogy 24 akkumulátora 80 kilométernyi utat tudott megtenni egy töltéssel, ami akkor kevésnek tűnt, de lássuk be nem sokat változott a paraméter a mai napig.

1898-ban két világrekord is született. Gaston de Chasseloup-Laubat világelsőként elérte a 63,15 km/h, míg pár hónappal később Camillie Jenatzy a 105,9 km/h elképzelhetetlen sebességet elektromos hajtású „rakétájával”.

1898-ban Ferdinánd Porsche duplázott találmányával, mert elkészítette az első kerékagyba épített elektromotort, ami az első, elsőkerék hajtású jármű volt. Hamarosan, 1901-ben már a hátsókerekeket is ezzel az agymotorral hajtva megszületett az első összkerékmeghajtású autó. Porsche zsenialitását bizonyítja, hogy hamarosan megalkotta az elektromos elsőkerék és benzinmotoros hátsókerék hajtású modellt, így a világ első hibridautóját is.

1915 március 1-én 7 órakor Budapesten elindult az első menetrend szerinti autóbuszjárat, ami egy Austro-Daimler gyártmányú akkumulátoros jármű volt, XX-1 forgalmi rendszámmal és egy benzinmotoros kistarcsai kocsi XX-2 rendszámmal. A jegy 14 fillérbe került és a Hősök terétől egészen a Bajcsy-Zsilinszky útig közlekedett. A kistarcsai benzinmotoros hamar feladta, így 1915 augusztusáig, amíg meg nem érkezett a felmentősereg a villamos hajtású busz tartotta a frontot.

Az elektromos autók voltak a századforduló győztesei, hiszen a gőzhajtásnál meg kellet várnia melegedést, a benzinest kurblizni kellett, zajosak, büdösek, koszosak voltak, míg az elektromos autó azonnal bevetésre készen, tisztán, csöndesen rótta a városi utakat, no és ami akkoriban is lényeges volt, hogy nem volt bennük sebességváltó. A századforduló eladási statisztikáját uralta az elektromos hajtás minden erényével és hibájával, de mégis Csipkerózsika álomba kényszerült. A bukást az jelentette, hogy 1912-ben egy Charles Kettering nevű úriember feltalálta az önindítót, majd hamarosan 1914-ben Henry Ford elkészítette futószalagját és T Model néven egy olcsó és megbízható benzinmotoros, nagy hatótávolságú személyautót dobott piacra. Az elektromos autó hosszú álomba kényszerült, míg a környezetvédelem csókja fel nem ébresztette.

elektromosautó töltés

Amennyiben kérdése lenne vagy termékünk, szolgáltatásunk elnyerte tetszését és időpontot egyeztetne, kérem, keresse munkatársunkat a 061 436 0 436 telefonszámon.